The 5-Second Trick For یبوست ن

Wiki Article

سلام من دست شوی میرم خون ریزی هم دارم وکمی بیرون زدگی چی باید کنم

بیماری بواسیر به طور شایع همراه با یبوست نمایان می شود. درمان بواسیر با لیزر یا عمل جراحی هموروئید داخلی می تواند به راحتی این عارضه را از بین ببرد.

سلام وقت بخیر،من روز دوشنبه صبح با مشکل دلپیچه و اسهال مواجه شدم،و تا صبح اسهال داشتم،بعد از مراجعه به دکتر و خوردن قرص ضد اسهال به تعداد دو بار هر ۱۲ ساعت هیچ گونه بیرون روی نداشتم،یعنی از صبح دوشنبه بعد از اسهال تا الان که چهارشنبه صبح هست هیچ گونه دفع مدفوع نداشتم و دچار دلپیچه شدیدی شدم.حتی دیشب نتونستم بخوابم.لطفا راهنمایی کنید

بیماری شقاق مقعدی یک شکاف یا ترک باریک در پوست دیواره ی مقعد و مخاط اطراف آن است که در نیمه ی تحتانی مقعد رخ می دهد. از آنجایی که در این قسمت تمرکز گیرنده های عصبی بسیار بالاست در صورت بروز هر نوع از هم گسیختگی بافتی و آسیب می تواند درد بسیار زیادی به وجود بیاید ویتامین ب یبوست که گاهی خارج از تحمل فرد است.

اما به دلیل پرهزینه بودن این روش فقط در مراکز درمانی خاصی انجام می‌شود.

اسهال گاه به گاهی به علت انسداد روده بزرگ توسط مدفوع سخت

متخصص اطفال می تواند با بررسی علت بروز حساسیت، بهترین راهکار را ارائه می دهد. لازم است لیستی از غذاهایی که کودک به آنها حساسیت دارد تهیه کنید و سعی کنید این غذاها را از رژیم کودک حذف کنید.

دور مقعدم ورم کرده خون ریزی شدید دارم موقع دستشویی رفتن.

تب چیست؟ تب خطرناک + انواع راه های درمان تب بزرگسالان و کودکان

میخورم ولی بازم درست نشده،ایا این میتونم علت یه چیز دیگه باشه ؟؟

تا حد امکان پر تحرک باشید و سعی کنید به طور منظم ورزش کنید.

اختلال هورمونی در دوران قاعدگی و بارداری (سطح بالایی از هورمون استروژن و پروژسترون در دوران قاعدگی و بارداری ممکن است منجر به یبوست شود. یک مورد از هر پنج زن باردار دچار یبوست بارداری می‌شود.)

درمان آلرژی کودکان آلرژی یکی از مشکلات شایع کودکان است همیشه روش های پیشگیری از بروز آلرژی مهم...

محمد جواد دهقانی نژاد من محمدجواد دهقانی نژاد، دانشجوی سال چهارم پزشکی، هستم و تلاش می‌کنم مطالبی علمی و معتبر را در قالب مجله‌ی دکتر مایکو در اختیار شما قرار بدم.

Report this wiki page